۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۳۰۴۳۲ بازرسی از اصناف استان زنجان انجام شده است

۳۰۴۳۲ بازرسی از اصناف استان زنجان انجام شده است

زنجان-رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری ۳۰ هزار و ۴۳۲ بازرسی از اصناف استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل مسلمی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، افزود: اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان زنجان از آغاز سال تاکنون بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده است و با متخلفین به جد برخورد می‌کند. 

وی  به نوسانات قیمتی در استان زنجان  اشاره کرد و گفت: میانگین قیمت گوسفند زنده نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیداکرده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری ۳۰ هزار و ۴۳۲ بازرسی از اصناف استان انجام و در این راستا هزار و ۵۱۵ پرونده تشکیل‌شده است.

مسلمی تأکید کرد: پرونده‌های  متخلف  وارد مربوط به گران‌فروشی ۲۴۶ و کم‌فروشی ۲۱۱ مورد بوده است و  در این حوزه یک هزار و ۵۸۰ شکایت مردمی رسیدگی شده است که از این تعداد هزارو ۱۰۹ مورد تلفنی، ۲۰۳ گزارش و شکایت حضوری بوده است.

وی همچنین از تشکیل ۴۷۳ تشکیل پرونده خبر داد و گفت: ۹۰۲ مورد نیز یا تخلفی صورت نگرفته و یا منجر به جلب رضایت و ۱۵۴ شکایت در دست بررسی است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به تأمین میوه شب عید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: به‌اندازه کافی سیب و پرتقال برای تأمین میوه موردنیاز زنجانی‌ها تهیه‌شده است.

مسلمی ابراز کرد: در آستانه عید نوروز و افزایش تقاضا طرح نظارتی ویژه نوروز از ۲۵ بهمن سال جاری در استان زنجان شروع‌شده و تا پایان فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز دردو بخش کالا و خدمات است و نظارت بر عرضه برنج، گوشت قرمز و منجمد و میوه پایان سال است و در بخش بازار هم شیرینی، شکلات و آجیل است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از ۳۰ بازرس و ناظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در اجرای طرح ویژه نوروزی مشارکت دارند و در این میان بازرسین به‌صورت محسوس و نامحسوس  نظارت لازم از بازار را دارند.

کد خبر 4243136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha